10 жовтня 2011 р.

Львів + Юліана = 42

1-2 жовтня був у Львові із Юліаною — я помилявся, виявляється вона справді Юліана, а не Юля!

Виїхали опівночі, приїхали до Львова зранку. Гуляли центром, каталися трамваєм до околиць. Були в "Криївці", де розстрілювали Сталіна, "Гасовій лямпі" та кафе "Мазоха". Сходили в кінотеатр. Ночували, Юля навіть кілька годин погуляла нічним містом. Були на екскурсії по центру Львова. Заходили в шоколадний магазин. Виїхали о 17, приїхали о 3 ночі, за 2 години дійшов до гуртожитку.

Львів + Юліана = 42.

Висновки:
  1. Тратити гроші приємно.
  2. Удвічі приємніше тратити гроші не на себе.
  3. Шоколад у Львові особливий.
  4. Слава Україні! — Героям слава! (Обов'язково слід сходити в "Криївку". Це десь на площі "Ринок"). Ми її хвилин 15 шукали, нас посилали з одного кінця площі до іншого, але воно того варте. Недарма ж це "Криївка", її не повинні так просто знаходити.
  5. Львів — найзахідніше місто Сходу і найбільш східне місто Заходу.
  6. Лазити з Юліаною дуже класно, якщо вона не переходить на російську.
  7. Юля мені друг, не більше й не менше.
  8. Мені потрібна дівчина.
  9. Приємно робити людей щасливішими.
  10. До Львова варто поїхати ще не раз.
  11. Воно було того варте.
У 3 семестрі Іванна запитувала про мій найкращий вікенд. Тепер я знаю, що відповідати.

Немає коментарів:

Дописати коментар