30 липня 2014 р.

Метеостанція і гарні графіки T(t)

Два місяці тому купив метеостанцію Oregon Scientific RAR500N із трьома радіодатчиками, про яку мріяв, мабуть, зо 2 роки, але все не наважувався купити, бо "нащо воно тобі треба". Місяць вона стояла просто так, але потім я запитав себе: чому я не можу будувати графіки залежності температури від часу? Неподобство!



Датчики метеостанції передають дані на частоті 433МГц. Поґуґливши, знайшов протокол цієї передачі. Чудово, — подумав я, — тепер залишилося його реалізувати. Замовив на ebay приймач цієї частоти за 1$, почекав тиждень на доставку, отримав і поґуґлив "Oregon Scientific Raspberry Pi". Виявляється, код уже написано до мене, за що спасибі якомусь французу. Як же я був здивований, коли після з’єднання кабелів землі, живлення і даних система запрацювала майже з першого разу! Антену, правда, довелося робити зі шматка дроту й докручувати самому.


Аж тут дуже доречно проскочила на хабрі стаття про ccu.io. Скріншоти її мені сподобалися ще тоді, коли я читав попередню статтю цього автора. Потратив ще півгодини на встановлення цієї системи на Raspberry Pi. На диво, незважаючи на те, що вся система працює на Javascript (Node JS), усе працює дуже плавно. Потратив ще кілька днів для того, щоб передавати дані про температуру і вологість в ccu.io. Тепер я можу будувати круті графіки і дізнаватися температуру в коридорі з будь-якої точки світу :)


І бонусом дізнався, що прийнятий душ підвищує відносну вологість повітря в коридорі десь на 5%, а ввімкнена плита на кухні за 1 годину підвищує температуру в коридорі на 0.4 градуса. Що б я без цих даних робив? :)

До речі, метеостанція справді крута, рекомендую.

1 коментар: